• Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Admin  
АвтоФорум Житомира » Все о автомобилях » Обслуживание и ремонт авто. Запчасти, акссесуары » Техогляд (Техогляд – 2009: Антикризова арифметика. Мій бізнес-план.)
Техогляд
stoaist
25 Сентября 2009, 15:04
Сообщение # 1
Группа: Гости





Хочу поділитися своїм позитивним досвідом з відвідувачами даного форуму.

Так і хочеться почати, що я - типовий власник СТО з типовими проблемами автобізнесу. Рік тому на початку кризи, я думав, що пропав мій бізнес. В майстерню приїжджало в день до 3-4 машини. Довелося звільнити двох слюсарів. Але з’явилося багато вільного часу і одного дня я почув в новинах про нові постанови кабміну №607 та №403 зорієнтовані на власників СТО і АТП, які дають їм змогу заробити біля 4 000 000 (чотирьох мільйонів) гривень (згідно моїх подальших розрахунків) і одночасно підвищать безпеку дорожнього руху!

Згідно зі статистичними даними, в Україні експлуатується більше 20 мільйонів ТЗ (легкові, вантажні автомобілі, автобуси, спецтехніка, мотоцикли, сільськогосподарські машини та ін.). Станом на початок вересня 2009 року лише 40% автомобілів в Україні пройшли державний техогляд. Решта водіїв зволікали, посилаючись на продовження техогляду, котре незабаром відмінили. Тим часом, в вересні проведення державного технічного огляду фактично відібрали у ДАІ і віддали приватним підприємствам. Зрозуміло, що більшість автомобілістів техогляд будуть проходити саме у приватників, де зручно і вигідно. Це мені і стало на руку.

Зараз на діючих СТО відчувається справжній бум. Всі водії хочуть пройти ТО з мінімальними чергами і до кінця року. Бо згідно з ПДР штраф при відсутності талону ТО 340 850грн. Наразі в Україні відкрито близько 500 таких приватних станцій. За прогнозами Кабміну їх потрібно втричі більше. Проте навряд, чи вони зможуть задовольнити попит власників автомобілів пройти техогляд. В Держстандарті мені сказали, що необхідно відкрити ще 1500 СТО до кінця року в Україні для оптимального проходження ТО.

Тобто близько 12 млн. ТЗ (це 60%) має пройти техогляд в найближчі 3 місяці. Якщо врахувати, що станції будуть розташовуватися пропорційно в Україні щодо кількості ТЗ, і відкрито буде лише, скажімо, 1200 СТО, то на одну акредитовану для проведення техогляду СТО буде припадати більше 10 тисяч автомобілів.

За рекомендованої ціни на техогляд у 120 грн., дохід одного власника СТО буде дорівнювати 1 млн. 200 тис. гривень (10 тис. автомобілів помножити на 120 грн.).

Вартість повного комплекту обладнання для проведення держтехогляду, затвердженого постановою Кабміну №607, становить близько 120 тис грн. (інформація з http://zapadpribor.com ) Отже, чистий прибуток суб’єкта господарювання буде більше 1 млн. грн.
Якщо вже є готова діюча СТО і кваліфікований персонал, тоді ніяких додаткових витрат немає. Навчання персоналу СТО, мені скажімо, проводили безкоштовно на фірмі, де я брав обладнання (ПП «Західприлад», м. Львів). На всі прилади дали гарантію 1рік. Основні прилади я взяв російського виробництва заводу Мета та Інфракар за порадою метрологів.

Для інформації.
Відкрити акредитовану лабораторію може будь-який приватний підприємець, або підприємство, а не обов’язково СТО чи АТП. Актуальним також є відкриття центру по проведенню держтехогляду на базі автомийки, шиномонтажу, біля авторинків, автостоянок, колишніх колгоспів та будь-яких місць, де є скупчення ТЗ. Також можна акредитувати пересувну мобільну лабораторію на базі мікроавтобуса або навіть легкового автомобіля.
Вартість акредитації є безкоштовною. Тобто заплативши тільки за обладнання, підприємець отримує всі дозволи і ліцензію безплатно. Мені, наприклад, підприємство, де я купував обладнання, провело повний супровід по необхідних інстанціях і я отримав ліцензію Департаменту Державтоінспекції менше, ніж за 2 тижні.

Не варто баритись з поданням документів на відкриття лабораторії, бо вам можуть відмовити в видачі ліцензії в певному регіоні, мотивуючи це тим, що хтось зробив це швидше Вас. Поки що станції відкривають у всіх регіонах, але до кінця року, коли з кожним днем їх ставатиме все більше і більше, почнуть відмовляти.

Після купівлі обладнання я виявив, що з його допомогою я можу також проводити діагностику та ремонт автомобілів.
Газоаналізатор та димомір – діагностика та ремонт двигуна, люфтомір – кермова рейка, шарові опори і наконечники, фотометр – регулювання фар, люксметр – тонування вікон, динамометр –натяг ремнів, гальмівний стенд – гальмівна система та ін.
Таким чином, після вашої СТО, авто приїжджаючи до станції техогляду, отримає талон без проблем.

Якщо проводити техогляд, та ще й ремонт, то Ви отримуєте 1 мільйон гривень прибутку від техогляду і вдвічі більше від ремонту. З новими та старими клієнтами, виходить сумарно під 4 млн прибутку в рік.

Ось так вільний час, новини і наш Кабмін допомогли мені подолати кризу.

До кінця вересня планую заробити 120 тисяч грн. на відкриття чергового пункту з проведення ДержТехОгляду в сусідній області на базі одного з АТП.

Бажаю всім успіхів та також чекаю ваших власних історій про подолання кризи в автосправі.

 
joyboy09
16 Октября 2009, 11:23
Сообщение # 2
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
[quote=stoaist]кщо проводити техогляд, та ще й ремонт, то Ви отримуєте 1 мільйон гривень прибутку від техогляду і вдвічі більше від ремонту. З новими та старими клієнтами, виходить сумарно під 4 млн прибутку в рік. [/quote]

Гарний прибуток! Варто подумати над цією справою!

 
АвтоФорум Житомира » Все о автомобилях » Обслуживание и ремонт авто. Запчасти, акссесуары » Техогляд (Техогляд – 2009: Антикризова арифметика. Мій бізнес-план.)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: